Tahun ke-20

Banyak pasang surut kehidupan aku lalui sepanjang 20 tahun mengembara di dunia yang penuh onak dan liku. Pelbagai dugaan perlu ditelan.Masam dan pahit terpaksa di dikatakan manis. menjejakakan kaki ke tahun 2010, pelbagai kisah dah cereka ku kejar. Pengajaran aku bagi tahun ini, jangan dikejar perkara di hadapan.Terbaik adalah menghargai apa yang ada pada masa sekarang. Butir permata mengalir deras tepat 12.01 am 16 oktober 2010 menyesali segala sifat tamak dan tidak sabarku. Ya allah, engkau bersifat dengan sifat Maha Penyayang, sayangilah aku dan peliharalah aku serta terima lah segala taubatku. Pandulah aku menjadi seorang insan yang lebih baik di bumi ciptaan-Mu ini. Buat kawan-kawan yang masih ingat besday ku thanks a lot.So, touching with Facebook yang menjdi PA t'baik untuk remind kawan-kawanku tentang besdayku.Thanks a lot.

To red warriors,tahniah di atas kemenangan melangkah ke separuh akhir dengan mengalahkan selangor 3-0.

Best poster:


1 comment:

greensaff said...

sedih weyh..isk3