Senyum selalu


MrGowe langsung tak sedar akan entry post MrGowe sebelum ini terlalu jiwang.So,bagi melarikan diri ini jauh digelar Mat Jiwang,MrGowe decide nak berkongsi kisah senyum ini buat mereka yang payah nak senyum....

Seorang anggota polis masuk ke bilik mayat sebuah hospital untuk menyiasat punca kematian tiga lelaki. Selepas memeriksa mayat-mayat, dia bertanya kepada penjaga bilik mayat berkenaan,
Polis: Mengapa ketiga-tiga mayat ini mati tersenyum? www.familiazam.com
Penjaga: Lelaki pertama sedang bersanding, tiba-tiba dia mati diserang angin ahmar, lelaki kedua pula dikhabarkan menang loteri dan tak sempat menjamah duit kemenangan itu... dia diserang sakit jantung. Lelaki ketiga pula mati disambar petir.
Polis: Haa mati disambar petir pun boleh tersenyum lagi?
Penjaga: Masa tu, dia ingat orang sedang tangkap gambarnya!

8 comments:

Dash said...

camni la..
post rilek2 je
enjoy sementara masih single
*single ke?*
xpayah nk jiwang2
nyampah!
jiwang sket2 sudeyh..

Dash said...

jap2..
ko xlink blog aku?!
fine!

..::Mr Pena::.. said...

to berkenaan:
percubaan setiap kali aku nak link ke blog kau...asik gagal...3 kali percubaan,yang akhirnya menenyenkan diri...

neh...ak dah berjaya link kan dah neh

mino said...

mr gowei,,,
selalu update blog ok...

..::Mr Pena::.. said...

to Mino...
Spe bgtau psl blog i kat u neh...wah..jd karpet drag la lpas neh..haha

Syuhaidah Rahmam said...

go2..lame x masuk blog go2..mcm ade..tp btullh go2..mcm ngan bercinta plak..ke memang tengah??huhu..btw, pic 2 nampak comey r..iras2 go2 pn ade gak..hahahahaha

Dash said...

woit!
apasal aku Mr.Emo??
aku dh berubah ok?!
tukar sekarang!

..::Mr Pena::.. said...

To syai:
hati dah lame memberi,menerima jur tidak...

to imhays:
Blog aku,ikut suke aku la...